Spotrebitelia oceňujú expresné vybavenie reklamácie
Rýchle a kvalitné vybavenie reklamácie je v dnešnej dobe vizitkou spoľahlivej firmy, za spokojnosťou spotrebiteľov stojí dostatočná informovanosť a promptnosť vybavenia reklamácie. Ako udržať zákazníka informovaného, mať všetky potrebné dokumenty vždy poruke a vyhľadať detaily k vybavovaniu reklamácie? Podnikateľom slúži softvérový systém komplexnej evidencie reklamácií, ktorý dokonca ponúka prehľad o reklamáciách konkrétneho zákazníka!
Softvérový systém komplexnej evidencie reklamácií, dostupný na serveri www.reklamacie.sk, poskytuje podnikateľom možnosť, ako úspešne a expresne zaevidovať, prijať, potvrdiť a vybaviť reklamáciu. „Podnikateľom odpadajú telefonáty o vybavení reklamácie, keďže systém informuje zákazníka automaticky, urýchlenie vybavovania reklamácií spočíva aj v generovaní potrebných tlačív. Naši klienti oceňujú prehľadnosť systému a efektívne spravovanie reklamácií, už sme im pomohli zaevidovať a vybaviť viac ako 8-tisíc zákazníkov," vysvetlil Radoslav Dzurko zo serveru ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH