Stane sa VR skutočne novým trendom v nakupovaní?
Budeme už onedlho všetci nakupovať s okuliarmi virtuálnej reality na očiach? Stane sa prechod do virtuálneho sveta novým trendom, podobne ako to bolo s nástupom internetu v prípade e-shopov? Alebo sú tieto pokusy predurčené na neúspech? Či už ide o nakupovanie vecí dennej potreby, oblečenia, alebo elektroniky, mnoho ľudí sa nákupu v tzv. kamenných obchodoch vyhýba a dáva dnes prednosť pohodlnejšiemu nakupovaniu v e-shopoch. Ušetria nielen drahocenný čas, ale zvyčajne aj peniaze. Fyzické obchody však majú dve podstatné výhody. Ak odhliadneme od ťažko odstrániteľného faktu, že produkty si okamžite môžete odniesť, hlavný rozdiel je v tom, že produkt si vo fyzickom obchode môžete skutočne obhliadnuť a prípadne aj vyskúšať, čo je veľmi dôležité najmä pri nákupe oblečenia či obuvi. Je pravda, že nevhodný tovar nakúpený v e-shope sa dá poslať späť, ale tu sa už pre nutnosť zabalenia, doručenia a potenciálnych prieťahov okolo zmluvných podmienok pohodlnosť rýchlo vytráca.
A práve toto je mies ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH