Stratégiu Industry 4.0 musí top manažér dostať do DNA firmy
Téma novembrovej diskusnej platformy Industry4UM - Industry 4.0: Agenda TOP manažéra - ponúkla desiatkam vrcholových predstaviteľov slovenských priemyselných firiem nielen odpovede ale aj konkrétne návody ako sa postaviť k príprave stratégie a komplexnému riadeniu pri aplikácii technológií a procesov Industry 4.0 vo svojich podnikoch. Fórum jednoznačne pomenovalo top manažmenty firiem ako kompetentných a zodpovedných lídrov v príprave stratégie prechodu firmy na výrobu novej generácie.
Expertná platforma Industry4UM zástupcov slovenského priemyslu sa zhodla na tom, že nastavovanie výroby v konkurenčnom prostredí musí mať jasnú víziu a rozvojovú stratégiu zadefinovanú vrcholovým manažmentom firiem. Podľa odborníkov je dôležité uvedomiť si strategickosť procesu prechodu k digitálnej výrobe a potrebu jej systematickej prípravy a riadenia. „Líder musí začať víziou, na ňu nadväzuje príprava stratégie. Stratégia musí ísť naprieč firmou a musí sa dostať do jej DNA. Len tak sa projekt apli ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH