S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

Stretnutie s Pascalom II. /2. časť

0
Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál Prišli sme na to, že OOP je skutočne niečo nové a zložité. Preto sa budeme k mnohým veciam vracať a vysvetľovať si ich z iného ohľadu tak, aby sme si ich zautomatizovali a hlavne aby sme ich pochopili. Ak ste sa pozerali na výpis programu OOP.PAS, ste si istotne niektoré nové pravidlá pri písaní zdrojového zápisu. Možnopovažujete tento program za bezúčelný a, samozrejme, vedeli by ste ho napísať inak a jednoduchšie klasickými technikami.             Bohužiaľ, v začiatkoch je to bežné, lebo krása OOP sa prejaví pri podstatne zložitejších a rozsiahlejších programoch. Ale na to musíte prísť sami... (Ja som sa bránil OOP niekoľko rokov, až Friendly Pascal a Delphi ma k nim priviedli. Škoda strateného času.) Preto nezúfajte, ak niečo nep ochopíte hneď. Neskôr v súvislosti s inými princípmi OOP sa vám všeličo objasní a zistíte, že bez OOP by to ani nešlo! Ale poďme k dalšej teórii o OOP. Definícia objektu, vytvorenie inšta ...

Miroslav Oravec

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať