ACER_112024 ACER_112024 ACER_112024

Štvrtina Slovákov nakupuje on-line

Tlačové správy
0
Z pohodlia domova nakupuje aspoň príležitostne potraviny 25 % Slovákov, pričom 14 % opakovane v priebehu roka. Ďalších 12 % opýtaných by službu rado využívalo, ale podľa vlastného vyjadrenia k nej nemajú prístup. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti Mastercard pri príležitosti vyhlásenia súťaže Mastercard Obchodník roka 2017. „Možnosť nakúpiť si potraviny cez internet vítajú predovšetkým tí zákazníci, pre ktorých je ťažké dopraviť sa do kamennej predajne, alebo sú v časovej tiesni. Štvrtina opýtaných, predovšetkým rodiny s deťmi, týmto spôsobom ale zabezpečuje bežné nákupy,“ komentoval výsledky prieskumu Josef Machala, Mastercard Rewards Program Leader. „V menších mestách ľudia preferujú e-shop z dôvodu obmedzeného sortimentu v miestnej predajni potravín. Práve v tomto segmente záujemcov sa ale často dopyt po online nákupoch nestretáva so zodpovedajúcou ponukou,“ dopĺňa Machala. Prečo nakupujete potraviny on-line? (v %, N= 361, respondenti nakupujúci aspoň niekedy potraviny on-line) ... Zobrazit Galériu

OGILVY ONE, a.s.

Všetky autorove články
on-line nakupovanie Mastercard

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať