Štvrtina Slovákov nakupuje on-line
Z pohodlia domova nakupuje aspoň príležitostne potraviny 25 % Slovákov, pričom 14 % opakovane v priebehu roka. Ďalších 12 % opýtaných by službu rado využívalo, ale podľa vlastného vyjadrenia k nej nemajú prístup. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti Mastercard pri príležitosti vyhlásenia súťaže Mastercard Obchodník roka 2017.
„Možnosť nakúpiť si potraviny cez internet vítajú predovšetkým tí zákazníci, pre ktorých je ťažké dopraviť sa do kamennej predajne, alebo sú v časovej tiesni. Štvrtina opýtaných, predovšetkým rodiny s deťmi, týmto spôsobom ale zabezpečuje bežné nákupy,“ komentoval výsledky prieskumu Josef Machala, Mastercard Rewards Program Leader. „V menších mestách ľudia preferujú e-shop z dôvodu obmedzeného sortimentu v miestnej predajni potravín. Práve v tomto segmente záujemcov sa ale často dopyt po online nákupoch nestretáva so zodpovedajúcou ponukou,“ dopĺňa Machala.
Prečo nakupujete potraviny on-line? (v %, N= 361, respondenti nakupujúci aspoň niekedy potraviny on-line)
...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH