Tatra banka prináša jedinečnú bezpečnostnú inováciu
Podvodníci v digitálnom priestore hľadajú stále nové spôsoby, ako sa dostať k cudzím peniazom. Čoraz častejšie sú klienti vystavovaní útokom formou vishingu, čiže snahe o získanie citlivých bankových informácií cez telefón. Tatra banka ako prvá banka na Slovensku preto prináša jedinečnú funkcionalitu aj v tejto oblasti. Pravosť každého telefonátu z kontaktného centra DIALOG Live si bude môcť klient overiť prostredníctvom jedinečného kódu.
{{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}}
Vishing: hovor z banky alebo od podvodníka?
Celospoločenským prechodom do digitálneho priestoru sa novým podmienkam prispôsobujú aj podvodníci. Hľadajú a nachádzajú nové spôsoby, ako získať cudzie peniaze. Stále častejšie sa pritom objavujú podvodné telefonáty, v ktorých sa útočník pokúša navodiť dojem telefonátu z banky alebo od inej autority. Zároveň platí, že podvodné hovory sú čoraz sofistikovanejšie. Nie je nič neobvyklé, že číslo, z ktorého útočníci volajú, sa volanému zobrazí s názvom call centra banky. ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH