S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Tatra banka prináša jedinečnú bezpečnostnú inováciu

Tlačové správy
0
Podvodníci v digitálnom priestore hľadajú stále nové spôsoby, ako sa dostať k cudzím peniazom. Čoraz častejšie sú klienti vystavovaní útokom formou vishingu, čiže snahe o získanie citlivých bankových informácií cez telefón. Tatra banka ako prvá banka na Slovensku preto prináša jedinečnú funkcionalitu aj v tejto oblasti. Pravosť každého telefonátu z kontaktného centra DIALOG Live si bude môcť klient overiť prostredníctvom jedinečného kódu. {{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}} Vishing: hovor z banky alebo od podvodníka? Celospoločenským prechodom do digitálneho priestoru sa novým podmienkam prispôsobujú aj podvodníci. Hľadajú a nachádzajú nové spôsoby, ako získať cudzie peniaze. Stále častejšie sa pritom objavujú podvodné telefonáty, v ktorých sa útočník pokúša navodiť dojem telefonátu z banky alebo od inej autority. Zároveň platí, že podvodné hovory sú čoraz sofistikovanejšie.  Nie je nič neobvyklé, že číslo, z ktorého útočníci volajú, sa volanému zobrazí s názvom call centra banky.   ...

Tatra banka

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať