Technológia z počítačových hier môže úplne zmeniť nakrúcanie filmov
Americký webový televízny seriál Mandalorian z roku 2019 mal premiéru na novo spustenej službe Disney+ a patril k najhorúcejším hitom z mnohých dôvodov. Jeden z nich bol však pre publikum skutočne neviditeľný. Jeho tvorca Jon Favreau chcel, aby jeho séria vyvolávala dojem, že ide o skutočné kostýmy, scény, efekty. Pritom prakticky každá scéna, o ktorej ste si mysleli, že je stopercentne skutočná, bola vlastne virtuálna.
Toto riešenie si však nevyžadovalo zelené plátno ani postprodukciu, navyše herci, režiséri, fotografi a supervízori špeciálnych efektov ho mohli vidieť na vlastné oči. Video vysvetľuje, ako Lucasfilm vytvoril a natáčal všetky prostredia The Mandalorian.
Lucasfilm a Epic Games vytvorili Unreal Engine na zostavenie scén The Mandalorian. Púšte, mrazivé tundr ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH