Trendy pre priemyselnú tlač v roku 2023 podľa HP. Dôraz na personalizáciu a udržateľnosť
Tlačový priemysel počas roku 2022 pokračoval v raste. Mnohé trhy sa úspešne vrátili na úroveň z obdobia pred nástupom pandémie, pričom niektoré segmenty, napríklad komerčná tlač, túto úroveň dokonca prekonali. Pre tento rok spoločnosť HP očakáva, že hlavná pozornosť bude upriamená na personalizáciu a s tým spojenú flexibilitu, aj naďalej bude dôležitá udržateľnosť a čím ďalej tým viac sa budú presadzovať riešenia v rámci priemyslu 4.0.
{{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}}
Odolnosť a agilita dodávateľského reťazca
V roku 2023 sa začne meniť myslenie značiek. Budú sa viac zaujímať o vyprázdňovanie regálov ako o ich zapĺňanie, čo zvýrazní potrebu generovať dopyt a tvrdo bojovať o pozornosť spotrebiteľov.
To si vynúti väčšiu snahu zaujať spotrebiteľa personalizáciou, novým dizajnom, kampaňami a ponukou okamžitého doručenia. Naskytne sa nám nová príležitosť pre tlačový priemysel, ktorý bude musieť na tento posun v dopyte reagovať vyššou efektívnosťou. Zároveň sa bude musieť vysporiadať ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH