Trh zliav stagnuje, ZlavaDna.sk zväčšila svoj podiel
ZlavaDna.sk predala v roku 2015 zľavové kupóny v hodnote 19 miliónov eur. Slovenská jednotka si udržala predaje z minulého roka a zväčšila svoj trhový podiel aj napriek poklesu na trhu kolektívneho nakupovania. Pozitívnymi výsledkami za minulý rok sa môže pochváliť aj spoločnosť Creative Web, ktorej sa ako vlastníkovi portálu ZlavaDna.sk podarilo dosiahnuť obrat vo výške 23 miliónov eur.
Trh kolektívneho nakupovania v minulom roku ťahalo najmä cestovanie. Medziročný nárast predaja v tejto kategórií na ZlavaDna.sk predstavoval až 14 %. „Za nárastom cestovania po Slovensku je najmä nestabilná situácia v tradičných dovolenkových destináciách severnej Afriky a migračná kríza na juhu Európy. Môžeme potvrdiť, že slovenskí hotelieri očakávajú aj tento rok rekordné čísla,“ upresňuje Zdenko Hoschek, CEO skupiny Creative Web.
Z predaja najväčšieho zľavového portálu na Slovensku je vidieť rastúci záujem o aquaparky. Predaj vstupov do aquaparkov narástol medziročne až o 53 %. Pozitívny rast, aj ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH