Tri sekundy rozhodnú o tom, či si e-mail prečítame
Tri sekundy, tak dlho sa v priemere rozhodujeme, či je pre nás e-mail relevantný alebo nie. Priemerný človek číta rýchlosťou až 250 slov za minútu. Odosielateľ e-mailu tak má k dispozícii okolo 12 slov, ktorými musí okamžite príjemcu presvedčiť, aby pokračoval v jeho čítaní.
Prieskum Movable vykonaný v minulom roku na vzorke 1,3 miliardy e-mailov poukazuje na fakt, že väčšina príjemcov elektronickej pošty po jej otvorení má do niekoľkých málo sekúnd jasno, či e-mail otvorí, prehliadne alebo presunie do spamu alebo koša. Do troch sekúnd sa tak rozhodne 51,5 % príjemcov, medzi 3 až 15 sekundami 28,7 % príjemcov a viac ako 15 sekúnd potrebuje premýšľať 19,9 % príjemcov.
Všeobecne sa o reakcii rýchlejšie rozhodujeme v prípade, že e-maily čítame v mobilných zariadeniach (do troch sekúnd tak urobí 52 % z nás) ako na počítači (do troch sekúnd tak urobí 49 % z nás).
Väčšina ľudí sa o čítaní e-mailu rozhoduje už na základe predmetu. Ten musí byť šokujúci, neopozeraný a pravdivý. Prítomnos ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH