Unikátna expertná predpoveď trhu na Slovak Retail Summite 2017
Slovak Retail Summit 2017 bol opäť príležitosťou na diskusiu trendov naprieč slovenským obchodom. GfK Slovakia predstavilo stručné zhrnutie rozsiahlej analýzy predpokladaných vývojových trendov českého trhu RETAIL VISION 2020. Na vytvorenie vízie sa okrem iného podieľalo 32 manažérov z obchodných a výrobných firiem a ďalších expertov; komplexný obraz trhu doplnili šetrenia medzi nakupujúcimi i ďalšie dátové zdroje.
„Zákazník bude najväčšou silou, ktorá ovplyvní podobu slovenského, či českého obchodu a jeho vplyv dramaticky porastie,“ povedal Tomáš Drtina, Managing Director GfK Slovenská a Česká republika. „Nákupné zvyklosti sa budú rýchlo meniť v súvislosti s vývojom životného štýlu a sociodemografického zloženia. Zameranie na zákazníka sa stane (a už v podstate i stalo) hlavnou príležitosťou pre rozvoj obchodu. Naopak, najväčšou bariérou - a súčasne aj príležitosťou - je rozvoj pracovnej sily. Na jednej strane dramaticky vzrastie jej cena a klesne dostupnosť, na druhej strane porast ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH