Union mení online poistenie na zážitok
Internet šetrí čas i peniaze aj v poisťovníctve. Nie vždy však šetrí aj energiu, ktorú zákazníci vynakladajú pri uzatvorení zmluvy. Online formuláre, ktoré poisťovne potrebujú na právoplatné uzatvorenie zmluvy, sú často veľmi komplikované, nezrozumiteľné alebo celkom nepoužiteľné. Union poisťovňa, a. s., prináša prvé online formuláre, ktoré si zákazníci skutočne užijú.
UX je nový zlatý štandard
User experience (UX) sa pred pár rokmi stala najdiskutovanejšou témou online marketingu. Mnohé etablované firmy na základe používateľskej skúsenosti so svojimi produktmi pohoreli. Naopak malé a neznáme spoločnosti sa stali zo dňa na deň internetovými senzáciami.
Aj na malom slovenskom trhu vyrástli špecializované UX štúdiá a ukrojili si svoj trhový podiel. Jednoduchosť a použiteľnosť sa stali pevnými základmi každej aplikácie. „Ľudia si už zvykli na jednoduché používateľské rozhrania, ktoré môžu ovládať z akéhokoľvek zariadenia. UX sa stalo novým zlatým štandardom,“ hovorí Michal Blažej, odbo ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH