V treťom kvartáli 2012 vzrástli Reklamné výdavky v USA o 7,1 %
V treťom kvartáli 2012 vzrástli reklamné výdavky v USA o 7,1% oproti rovnakému obdobiu predchádzajúceho roka, čím dosiahli celkovú úroveň 34,5 mld. USD. Vyplýva to z monitoringu reklamných výdavkov zverejnených spoločnosťou Kantar Media, do ktorej patrí aj sektor Media Intelligence agentúry TNS Slovakia. Celkové výdavky za prvých 9 mesiacov teda vrástli o 3,8 % na úroveň 101,3 mld. USD.
„Politické kampane a Letné olympijské hry 2012 priniesli očakávaný nárast reklamných výdavkov približne o 1,8 mld. USD." povedal Jon Swallen, Chief Research Officer zo spoločnosti Kantar Media North America. „Naše údaje poukazujú na to, že aj bez prihliadnutia na tieto špeciálne udalosti, viac ako 60 % z TOP 100 zadávateľov reklamy navýšili svoje reklamné rozpočty v porovnaní s minulým rokom. Tento pomer bol stabilný počas niekoľkých kvartálov a naznačuje, že marketéri si držia tento kurz."
Merané reklamné výdavky podľa médiíLetné olympijské hry a politické kampane dominovali v treťom kvartáli 2012. Te ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH