Visa je 5. najhodnotnejšou značkou na svete
Asociácia Visa sa v jubilejnom 10. ročníku prestížneho rebríčka najhodnotnejších značiek BrandZ Top 100 agentúry Millward Brown umiestnila na piatom mieste. V porovnaní s predchádzajúcim ročníkom si polepšila o dve miesta. Tvorcovia rebríčku tento rok vyčíslili hodnotu značky Visa na 92 miliárd dolárov, čo je o takmer 13 miliárd dolárov viac ako v roku 2014. V celkovom poradí sa tak Visa posunula hneď za štvoricu technologických firiem, ktoré sú na popredných pozíciách rebríčka už stálicami. V rámci top desiatky tak predstavuje jedinú firmu z oblasti platobných služieb. Od roku 2009, keď sa značka Visa v rebríčku BrandZ Top 100 objavila prvýkrát (na 36. mieste), svoju hodnotu viac ako zpäťnásobila. Značka „milovaná" zákazníkmiPodľa tvorcov rebríčka hodnota značiek „milovaných" zákazníkmi, teda tých, ku ktorým si spotrebitelia vytvorili silný citový vzťah a ktoré vnímajú ako prívetivé a priateľské, rastie 10násobne v porovnaní so značkami, ktoré v hodnotení citovej väzby zákazníkov dosa ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH