Vojna medzi herným priemyslom a hackermi
Herný priemysel rastie raketovým tempom a útoky na herné štúdiá, vývojárov a distribútorov sú novou príležitosťou pre kybernetických zločincov.
{{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}}
Odborníci predikujú, že do konca roku 2022 bude vo svete 3,2 miliardy hráčov počítačových hier. Počet kybernetických útokov rastie naprieč všetkými organizáciami bez ohľadu na odvetvie alebo veľkosť. Na konci októbra dosiahol priemerný počet kyberenetických útokov na jednu organizáciu historické maximá.
„Herný priemysel rastie raketovou rýchlosťou a pre hackerov je novou príležitosťou. Opatrnosť je na mieste, hráči by si mali dávať pozor na čoraz sofistikovanejšie phishingové kampane a aj na to, aké diskusné fóra navštevujú. Herné spoločnosti potrebujú preventívne bezpečnostné opatrenia, pretože detekcia hrozieb v danom prípade nestačí. Hackeri zneužijú akékoľvek slabé miesto,“ upozorňuje Tomáš Valenta, riaditeľ slovenskej pobočky spoločnosti Check Point Software Technologies.
Najčastejšími typmi hrozieb ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH