Výrazné zvýšenie indexu spotrebiteľskej klímy v Európe
Počas druhého kvartálu roku 2016 mediálnemu priestoru dominovali predovšetkým individuálne témy špecifické pre konkrétne krajiny. Pri pohľade na ukazovatele ekonomických a príjmových očakávaní, ako aj ochoty k nákupom v jednotlivých európskych krajinách, je tak výsledkom heterogénna situácia. Celkovo však spotrebiteľská klíma za celú EU28 medzi marcom a júnom 2016 výrazne narástla o 4,1 bodu na celkovú úroveň 13,1 bodu.
Počas druhého štvrťroka mediálnemu priestoru dominovali skôr výrazne odlišné témy špecifické pre jednotlivé členské štáty, či už sa jednalo o boj proti tzv. islamskému štátu a následné teroristické útoky v Európe, predovšetkým v Turecku, ktorým sa tiež v Európe dostalo veľa pozornosti. Aj s ohľadom na nadchádzajúci európsky šampionát vo futbale sa diskusie v médiách, medzi expertmi a vládami v Európe sústredili predovšetkým na ukončenie hrozby terorizmu.
Diskusie formovala aj dohoda o utečencoch medzi EÚ a Tureckom. Hoci je nižší počet utečencov prichádzajúcich do Eur ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH