S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

Vývoj pre Android – Moja prvá androidová aplikácia / 3. časť

0
Späť na úvod >> Späť na seriál V tejto časti nadväzujeme na predchádzajúci príklad, pričom tvoríme Android aplikáciu svýpočtom koeficientu BMI. Vytvorili sme kostru programu, teraz pokračujeme používateľským rozhraním. Návrh používateľského rozhrania Vhlavnej aktivite bude niekoľko views, teda ovládacích prvkov. Na zobrazenie popisov polí na zadanie textu sú vpríklade použité prvky typu TextView. Okrem typu hodnoty naznačíme používateľovi aj to, vakých jednotkách aplikácia príslušnú hodnotu očakáva. Používateľ bude interagovať s dvoma prvkami typu EditText na zadanie výšky ahmotnosti azadanie potvrdí tlačidlom, teda prvkom typu Button. Na rozmiestnenie prvkov vsúbore activity_main využijeme vizuálny kontajner LinearLayout svertikálnym rozmiestnením prvkov. Keďže bude používateľ zadávať len čísla, nakonfigurujeme prvok EditText tak, aby bolo prostredníctvom neho možné zadať len textový reťazec pozostávajúci zčíslic.
Článok je uzamknutý

Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU


Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu

Ľuboslav Lacko

Všetky autorove články
vývoj Android aplikácia

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať