CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Vývoj pre Android – Grafika / 11. časť

0
Späť na úvod >> Späť na seriál Grafika je jeden z najdôležitejších dizajnových aj výrazových prostriedkov mobilných aplikácií. Moderné zariadenia využívajúce platformu Android disponujú výkonnými procesormi, hardvérovo akcelerovanou grafikou a displejmi s vysokým rozlíšením, takže ani náročná 2D či dokonca 3D grafika nespôsobujú problém. Na vykreslenie grafiky má androidová aplikácia niekoľko možností na zobrazenie statických alebo dynamicky sa meniacich grafických prvkov. Vykresľovanie grafických objektov prostredníctvom objektu View je jednoduchšie, no menej flexibilné. Využíva sa vtedy, ak sa nakreslené grafické prvky aktualizujú zriedkavo, prípadne vôbec. Vykresľovanie s využitím objektu Canvas je zložitejšie, no oveľa flexibilnejšie a výkonnejšie. Dá sa využiť aj na častú aktualizáciu grafických prvkov. Vykresľovanie na Canvas Ak chcete kresliť zložitejšiu grafiku, prípadne grafiku, ktorá sa často aktualizuje, využijete s výhodou kreslenie na Canvas. Objekt Canvas znamen ...

Marek Sopko

Všetky autorove články
Android programovanie seriál