ACER_112024 ACER_112024 ACER_112024

Vývoj reklamného trhu za prvých deväť mesiacov 2012

0
Za prvých 9 mesiacov tohto roka minuli zadávatelia na reklamu takmer 639 mil. eur. Vyplýva to z monitoringu reklamných výdavkov Media Intelligence spoločnosti TNS Slovakia. Zatiaľ najsilnejším mesiacom bol apríl, hneď za ním nasleduje september. Ako znázorňuje graf nižšie, v porovnaní s rokom 2011 vzrástli výdavky do reklamy za prvých 9 mesiacov tohto roka o viac ako 10 %. Najrýchlejšie rástli výdavky do reklamy v tv (17 %) a v kinách (13,7 %). Celkovo bolo vo všetkých slovenských televíziách za prvých deväť mesiacov tohto roku odvysielaných až 136 dní (3 273 hodín) reklamy. Pokles reklamných investícií zaznamenali printové médiá - ako noviny (-0,3 %) tak aj časopisy (-3,4 %). Mediatyp 1-9 2012 adspend in € 1-9 2012 share % change 1-9 2012 vs 1-9 2011 tv 402 223 665 € 63,0% 17,0% Časopisy 64 865 781 € 10,2% -3,4% Rádio 57 222 324 € 9,0% 5,9% Outdoor 56 552 197 € 8,9% 1,0% Noviny 55 295 251 € 8,7% -0,3% Kiná 2 625 313 € 0,4% 13,7% Total Adspends 638 784 531 ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať