Webcentrum hlásenia poistných udalostí
Jednoduché riešenie nahlásenia poistnej udalosti? Žiadny problém. Allianz - Slovenská poisťovňa prináša pre svojich klientov novú službu a je to krok prispôsobenia služieb aktuálnym potrebám trhu v oblasti inovatívnych riešení v on-line prostredí, ale čo je najdôležitejšie, je to krok smerom k svojim klientom. Webcentrum bolo spustené už koncom apríla a je to produkt vývojárov na slovenskej strane, o ktorý sa zaujímajú aj zahraničné pobočky Allianz. Klient získa nielen komfort pri nahlasovaní škodovej udalosti, ale zároveň bude mať dostatočný prehľad o celom priebehu jej riešenia.
Aplikácia funguje v on-line prostredí, ale zatiaľ ju nemožno stiahnuť do smartfónov. Poisťovňa sa pre takéto webové riešenie rozhodla na základe skúseností od svojich klientov. Ak sa rozhodnete túto službu využiť, musíte ísť priamo cez webové rozhranie. Je však nevyhnutné, aby mal klient v smartfóne, tablete, PC dátové pripojenie. V opačnom prípade je klient odkázaný na najbližšie dostupné pripojenie Wi-Fi. ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH