Ženy sa spoliehajú na dáta, muži na intuíciu
Šesť z desiatich žien na vysokých manažérskych pozíciách sa pri strategických rozhodnutiach spolieha na dostupné údaje a poznatky, kým viac ako dve tretiny ich mužských kolegov v rovnakej situácii dajú skôr na svoju vlastnú intuíciu. Top manažérky za najdôležitejšie faktory úspechu považujú silnú sieť osobných kontaktov a dobré komunikačné schopnosti. Tieto zistenia vyplynuli z novej štúdie KPMG Global Female Leaders.
Takmer polovica (48 %) respondentiek sa cíti komfortne s novými technológiami ako je umelá inteligencia, blockchain, zmiešaná realita alebo 3-D tlač. Avšak ženy-manažérky sú opatrnejšie, pokiaľ ide o vplyv umelej inteligencie na pracovné miesta. Iba 47 % opýtaných sa v prieskume KPMG vyjadrilo, že umelá inteligencia vytvorí viac pracovných miest, ako ich bude eliminovať. Medzi mužskými lídrami firiem sa takto vyjadrilo 62 % respondentov.
Rozdiely medzi mužskými a ženskými manažérmi sú aj v otázke rastu firiem. Kým veľmi presvedčených o rastovom potenciáli svojej spol ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH