S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Zlavomat.sk za dva roky ušetril ľuďom viac ako 14 miliónov, medzi nákupmi Slovákov a Čechov sú veľké rozdiely

0
Zľavový portál zlavomat.sk ušetril za dva roky existencie svojim 150 000 zákazníkom takmer štrnásť a pol milióna eur pri viac ako 561 110 predaných produktoch. „Honba za výhodnou kúpou je pre niekoho dobrodružstvom, relaxom ale i nevyhnutnosťou," konštatuje riaditeľ zlavomat.sk Tomáš Sroka. „Za dva roky sme okrem našich zákazníkov stali pevnou súčasťou biznis plánov napríklad celého segmentu HORECA. Bez ohľadu na kritiku, bez nás by sa mimosezónne pobyty, či menej atraktívne časy v reštauráciách, predávali omnoho ťažšie." Počas dvoch rokov ponúkol zlavomat.sk viac ako 5 000 samostatných zliav a prijal 298 000 objednávok. Najdrahšou ponukou bol zájazd do Indie za 1 373€, najúspešnejšia bola 60%tná zľava poskytnutá Parkohotelom Praha (predaných bolo 1 553 trojdňových pobytov). Pamätníci si pamätajú aj na historicky úplne prvú ponuku portálu - 99 centový lístok do kina v Bratislava Palace Cinemas (predalo sa 1301 lístkov). „V Slevomat Group vnímame silnejúcu požiadavku zákazníkov na skval ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať