Zvýši popularita esportu záujem o počítačové hry?
„Dnešné preteky na okruhu v Brazílii vyhral Charles Leclerc na Ferrari, druhý bol Alexander Albon na Red Bulle a tretí Lando Norris na McLarene,“ počujete v športovom spravodajstve a pristihnete sa, či nesnívate. Jazdili sa preteky F1 aj napriek tomu, že celý šampionát bol ako drvivá väčšina ďalších športových podujatí pozastavený pre pandémiu? Áno, jazdili, ale „len“ elektronické preteky, kde si jednotliví jazdci merali sily na diaľku v počítačovej Formule 1.
Dramatický rast e-sportu
Nie je morálne a ani komunikačne správne sa akokoľvek tešiť z pandémie, ktorá postihla celý svet. Na radostné prejavy si dávajú pozor aj zástupcovia e-sportu, ktorí by boli určite radšej, ak by ich odvetvie rástlo za iných okolností než z dôvodu, že zostali prakticky jediným športovým podujatím, ktoré sa za posledné týždne konalo. Fakty však hovoria jasnou rečou. Elektronický šport v rámci počítačových hier získal dramaticky na popularite, jednotlivé prenosy vysielajú televízie do hry sa okrem hráčov p ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH