S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

10 spotrebiteľských trendov na rok 2017: umelá inteligencia, virtuálna realita a IoT

Technológie
0
Spoločnosť Ericsson ConsumerLab predstavuje šieste vydanie svojej výročnej správy s desiatimi najväčšími spotrebiteľskými trendmi na rok 2017, v ktorej skúma trendy budúcnosti. AI a virtuálna realita budú dôležitými témami nasledujúceho roka, samotní spotrebitelia si uvedomujú, že bude hrať omnoho výraznejšiu úlohu, ako kedykoľvek predtým – a to v spoločnosti aj v práci. V skutočnosti si 35 % pokročilých používateľov internetu želá AI poradcu pri práci, a jeden zo štyroch by rád pracoval s umelou inteligenciou ako svojím manažérom. Tu je desať najvýraznejších trendov na rok 2017 a na ďalšie obdobie: 1. AI umelá inteligencia bude všade: 35 % z pokročilých používateľov internetu chce pri práci za poradcu umelú inteligenciu, a jeden zo štyroch opýtaných si dokáže predstaviť umelú inteligenciu ako svojho manažéra. Takmer polovica opýtaných sa zároveň obáva, že kvôli robotom s umelou inteligenciou čoskoro stratí prácu mnoho ľudí. 2. Rýchlosť nástupu Internetu vecí (IoT): Spotrebitelia s ...

Redakcia

Všetky autorove články
spotrebitelske trendy

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať