10 spotrebiteľských trendov na rok 2017: umelá inteligencia, virtuálna realita a IoT
Spoločnosť Ericsson ConsumerLab predstavuje šieste vydanie svojej výročnej správy s desiatimi najväčšími spotrebiteľskými trendmi na rok 2017, v ktorej skúma trendy budúcnosti.
AI a virtuálna realita budú dôležitými témami nasledujúceho roka, samotní spotrebitelia si uvedomujú, že bude hrať omnoho výraznejšiu úlohu, ako kedykoľvek predtým – a to v spoločnosti aj v práci. V skutočnosti si 35 % pokročilých používateľov internetu želá AI poradcu pri práci, a jeden zo štyroch by rád pracoval s umelou inteligenciou ako svojím manažérom.
Tu je desať najvýraznejších trendov na rok 2017 a na ďalšie obdobie:
1. AI umelá inteligencia bude všade: 35 % z pokročilých používateľov internetu chce pri práci za poradcu umelú inteligenciu, a jeden zo štyroch opýtaných si dokáže predstaviť umelú inteligenciu ako svojho manažéra. Takmer polovica opýtaných sa zároveň obáva, že kvôli robotom s umelou inteligenciou čoskoro stratí prácu mnoho ľudí.
2. Rýchlosť nástupu Internetu vecí (IoT): Spotrebitelia s ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH