15 minút
Podľa nedávneho prieskumu až 81 % firiem práve modernizovalo alebo v blízkej budúcnosti plánuje modernizovať svoje dátové centrum. Dôvodov je viacero, ale je to najmä nevyhnutnosť zabezpečiť Always-on prevádzku, teda schopnosť poskytovať prístup 24/7 k dátam a aplikáciám zákazníkom, ale aj vlastným zamestnancom, ktorí už dávno nepracujú iba v režime „9 to 5".
Motivačný faktor pre CIO je aj potreba znižovať prevádzkové náklady, pretože minimalizácia výpadkov znižuje prestoje, čas dennodennej administratívy a, samozrejme, údržbu. Nehovoriac o čoraz dôležitejšej potrebe včasnej obnovy v prípade havárie. Strata dát a zdĺhavá obnova môžu firmám spôsobiť nielen finančné škody, ale najmä stratu dôvery zákazníkov, ktorá sa len veľmi ťažko získava späť. Minimalizácia rizika výpadkov, rýchla obnoviteľnosť dát a nepretržitá dostupnosť sa stali kľúčovými pre konkurencieschopnosť moderných firiem.
Realita je však taká, že podľa zistení prieskumných agentúr až 82 % CIO nie je schopných tieto potre ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH