365.bank mení komunikáciu a posiela ľudí voliť
Od zajtra a počas najbližších troch dní 365.bank zásadne a netradične mení rétoriku. V komunikácii neprezentuje žiadne produkty, namiesto toho vyzýva ľudí, aby išli voliť. Ísť voliť je totiž podľa nej dôležitejšie, než riešiť výšku úrokových sadzieb na sporení či predbiehať sa s ostatnými bankami, ktorá je najlepšia.
„V 365.bank sme presvedčení, že značky, ktoré majú veľký dosah na verejnosť, by sa nemali prezentovať len svojimi produktmi, ale aj hodnotami. Vyzvať ľudí, aby išli voliť, vnímame ako súčasť svojej spoločenskej zodpovednosti. Od štvrtka do soboty preto upravujeme svoje TV spoty, z ktorých zmiznú všetky produktové informácie a ich ústrednou myšlienkou sa stane výzva ísť voliť,“ uvádza Juraj Šnirc, head of marketing v 365.bank.
365 banka sa dlhodobo profiluje ako najlepšia banka na sporenie. Aktuálne spoty prešli úpravou a prakticky z nich uvidíte len prvých pár sekúnd. Obraz aj zvuk sa v úvode prerušia a prichádza hlavné posolstvo – 29. 2. 2020 totiž nie je podstatné, akú ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH