4ka oslavuje 6. narodeniny a štartuje novú kampaň za duševné zdravie.
Štvrtého októbra pred šiestimi rokmi vstúpil na slovenský trh náš najmladší operátor 4ka a za ten čas stihol zmeniť pohľad zákazníkov na mobilné dáta. Priniesol cenovo dostupné nové paušály s desiatkami gigabajtov mobilných dát a ako vôbec prvý prišiel aj s nekonečnými dátami v mobile. Dnes dosahujú nekonečné produkty vo 4ke viac ako nadpolovičný podiel predaných paušálov, pričom počet zákazníkov prekročil už hranicu pol milióna.„V októbri 2016 sme uviedli na trh prvý skutočne nekonečný paušál. Dnes, po piatich rokoch, môžeme konštatovať, že to bol ťah správnym smerom, čo potvrdzuje aj to, že ku koncu septembra 2021 je viac než každý druhý predaný paušál (58 %) s nekonečnými dátami,“ hovorí Marek Jánošík, vedúci produktového oddelenia 4ky.