S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

ASSEMBLER pod Windows: Win32 API (2. časť)

0
Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál Rozhranie Win32 API definuje množinu funkcií, ktoré aplikácia môže volať, a zároveň definuje správanie týchto funkcií. Na obrázku 1 môžete vidieť niektoré oblasti, ktoré rozhranie Win32 API pokrýva. Rozhranie Win32 API je realizované na štyroch platformách: Win32s, Windows NT 4.0 (NT 5.0), Windows 95, 98, ME a Windows CE. Môžete sa právom pýtať, na čo sú potrebné rôzne platformy rozhrania Win32 API. Nebolo by jednoduchšie realizovať rozhranie Win32 API iba na jednej platforme a iba túto platformu potom šíriť? Objasnenie nájdete v nasledujúcich štyroch odsekoch, v ktorých si povieme niečo o jednotlivých platformách rozhrania Win32. Win32s Platforma Win32s bola prvou dostupnou platformou, na ktorej bolo možné spustiť aplikácie napísané pre rozhranie Win32 API. Platforma Win32s je tvorená skupinou dynamických knižníc DLL a ovládačmi virtuálnych zariadení, ktoré dopĺňajú funkcie rozhrania Win32 do 16-bitových systémov ...

Peter Gašparovič

Všetky autorove články
ASSEMBLER

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať