S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

Agile pragmaticky (časť 3) – Softvér nepíšu stroje, ale ľudia

0
PR SERVIS │ V druhej časti Agile pragmaticky - Best practicies, som sa venoval praktikám, ktoré nám v PosAm pomáhajú uchopiť realitu, často vzdialenú od ideálneho stavu z literatúry. Ukázal som, že k príprave prioritizovaného backlogu často nestačí prístup k doménovému expertovi, a vtedy si vyžaduje svoj čas. Táto fáza sa u nás nazýva HLD a jej cieľom je nielen backlog, ale aj spoločná vízia riešenia. Z hľadiska vecnej problematiky sa snažíme uzavrieť príbuzné témy do samostatných modulov z využitím techniky DDD (domain driven design), aby sme umožnili izolovať prípadné zmeny. Aby sme dosiahli naplánované ciele, využívame čo najviac spätnú väzbu formou „walking skeletonu“ a Konceptu Definition of done. Komplexita nemusí mať rozmer iba technologickej či doménovej zložitosti, ale môže ju spôsobiť aj problém veľkosti systému v kontexte veľkosti teamu a o tom viac dnes. Dôležitosť proaktívnej komunikácie pre udržanie spoločného cieľa Čím väčší projekt, tým je dôležitejšie komunikovať. A  ...
PosAm Agile