S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Ako budovať úspešný malý eshop?

Tlačové správy
0
Môžu byť aj malé a stredné slovenské eshopy konkurencieschopné v boji so zahraničnou konkurenciou? Ako preniknúť na susedný český trh a uspieť tam? Na tieto otázky sa pokúsi dať odpoveď Asociácia eshopov na svojej bezplatnej konferencii už vo štvrtok (22. novembra) v Aule Ekonomickej univerzity v Bratislave - Petržalke. Mikro eshopy – ideálny štart do podnikania a rastúca ekonomická sila Na Slovensku funguje už viac ako 10 000 internetových obchodov. Veľká časť z nich je prevádzkovaná ako mikro eshopy. Pre ich prevádzkovateľov sú prostriedkom na extra príjem popri zamestnaní. Robia ich takpovediac „na kolene“, bez know-how a intuitívne. Táto skupina on-line podnikateľov už dnes prispieva nemalou mierou k rastu HDP na Slovensku, a súčasne patrí medzi najväčších zamestnávateľov. Odhaduje sa, že v tomto sektore pracuje viac ako 40 000 ľudí. Založenie a prevádzkovanie vlastného eshopu navyše patrí medzi najpopulárnejšie formy podnikania absolventov vysokých škôl a mladých ľudí, čo má pozi ...

PR Clinic s. r. o.

Všetky autorove články
eshop trh uspesnost maly konkurencia

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať