Ako veľké firmy využívajú potenciál sociálnych sietí
Dodávatelia IT produktov, služieb a riešení si uvedomujú obrovský potenciál sociálnych sietí, predovšetkým údajov od nich, a snažia sa s ich prevádzkovateľmi úzko spolupracovať. Ako príklad uvedieme spoluprácu IBM s Twitterom.
IBM a Twitter
V rámci užšej spolupráce ponúkajú tieto spoločnosti nový typ cloudových služieb, ktoré umožnia firmám a vývojárom vyťažiť z dát publikovaných na Twitteri cenné informácie a poznatky relevantné pre podnikanie. V pilotnej fáze projektu bude môcť viac ako sto firemných klientov využívať pri svojich obchodných rozhodnutiach dáta zo sociálnych sietí. Twitter, ako celosvetová informačná a konverzačná platforma, prostredníctvom ktorej sa v reálnom čase publikujú názory zo všetkých kútov sveta, má výnimočné postavenie ako zdroj dát. Aby manažéri a analytici z firiem mohli nielen načúvať názorom a ohlasom na sociálnych sieťach, ale mohli tieto dáta z Twitteru využívať pri rozhodovaní sa, treba oddeliť relevantné informácie od ostatných dát. Riešenie IBM dá ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH