Ako vyzerajú dátové centrá cloudových gigantov ako Google, Amazon alebo Facebook?
Čím sú charakteristické dátové centrá, ktoré výhradne na cloud stavajú veľké korporácie, ako sú Google, Amazon, Apple, Microsoft alebo Facebook? Aké sú ich zvláštnosti a čím sa líšia od bežných dátových centier?Tieto korporácie budujú svoje dátové centrá na zelenej lúke ako nové projekty a prevádzkujú v nich veľké farmy špeciálnych serverov v cloudovej architektúre výhradne pre svoje aplikácie. V rámci dátových centier sa zákazníkom firmy poskytuje výhradne virtuálny priestor a nemôže nastať situácia, že by do centra vstúpil niekto iný než poverený zamestnanec korporácie.
Dátové centrá spomínaných korporácií nie sú jadrom podnikania týchto veľkých internetových alebo IT firiem, skôr nevyhnutnou infraštruktúrou, ktorú internetové giganty stavajú a prevádzkujú, ale veľmi často ju neprezentujú a mnoho technológií a inovácií je stále zahalených tajomstvom.
Pre úspech globálnych firiem, ako je Google, Apple alebo Facebook, je veľmi dôležitý aj ich verejný image. Dátové cen ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH