Avalanche ukázal rozdiely medzi Radeonom HD7970 a nextgen konzolami
Avalanche studios, tvorcovia Just Cause, na svojej prezentácii na GDC priblížili rozdiely medzi HD7970, Xbox One a PS4 v priepustnosti grafík. Konkrétne sa ich prezentácia orientovala na optimalizáciu low-level shaderov a ROP. ROP prakticky ukazuje, koľko pixelov dokáže karta naraz vypustiť a v akej kvalite. Konkrétne ukázali, že HD7970 dokáže pracovať v 128-bitovom formáte textúr, PS4 v 64-bitovom, Xbox One má dve cesty, a to buď využívať komplikovanejší 64-bitový prístup s renderovaním cez ESRAM, alebo renderovať cez DDR3 a používať typickú 32-bitovú textúru.
Úplnú prezentáciu nájdete tu.
Zdroj: Sector
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH