BLOG: Ako robiť marketing, keď nemáte peniaze
Jedna z najčastejších otázok na mojich prednáškach znie, ako robiť marketing, keď nemám peniaze. Väčšina marketérov začne robiť content stratégiu, stratégiu social media, growth hacking a všetky ostatné buzzwordy. V realite to však vyzerá tak, že si založia facebookovú skupinu, i keď to nedáva zmysel, a raz mesačne napíšu blog, ktorý nikto nečíta. Pozrite sa, čo ja pokladám za marketing, a inšpirujte sa pri svojom podnikaní.
Nicereply.com
Všetko, čo sme v Nicereply vyskúšali, boli vyhodené peniaze. Niekoľkokrát sme sa hrali s PPC, ale neboli sme schopní dostať tam normálne ROI. Platili sme si PR článok, vyskúšali si zaplatiť promovania v rôznych app storoch.
V marketingu sa potrebujete dostať tam, kde je vaša cieľovka. Cieľovkou Nicereply boli klienti helpdeskových systémov. Potrebovali sme sa dostať k ich klientom. Tak sme porobili pluginy pre jednotlivé helpdeskové systémy. Oni nás za to dali na svoje stránky, tweetovali o nás, dali nás do newsletterov, napísali o tom blog. To bol ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH