S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

BrandZ: Huawei v rebríčku Top 50 najhodnotnejších značiek sveta

Tlačové správy
1
V rebríčku najhodnotnejších značiek BrandZ sa spoločnosť Huawei umiestnila na 45. mieste. V porovnaní s rokom 2019 si čínsky výrobca technológií polepšil o 2 miesta. Celkovo sa sektor technológií stal lídrom hodnotenia už pätnásty rok za sebou. S hodnotou značky 29,4 miliárd dolárov (takmer 26 miliárd Eur) a medziročným rastom na úrovni 9% sa technologický koncern Huawei umiestnil aj v rebríčku Top 20 najhodnotnejších technologických značiek. V skupine Top 50 je zároveň už piaty rok. Celkovo si svetové značky v porovnaní s minulým rokom polepšili takmer o 5,9 %, a to aj napriek globálnej pandémii koronavírusu. Súhrnná hodnota všetkých spoločností zaradených do analýzy BrandZ dosahuje 5 biliónov dolárov (4,4 biliónov Eur). „Neustále inovácie sú hnacím motorom nášho úspechu. Len vďaka inováciám a prelomovým riešeniam poskytovaným partnerom a zákazníkom sa Huawei tento rok posunul o 2 miesta nahor,“ hovorí Tomáš Kolder, PR manažér podnikovej divízie Huawei. Minulý rok sa pre spoločnosť ...

BrandZ

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať