BrandZ: Huawei v rebríčku Top 50 najhodnotnejších značiek sveta
V rebríčku najhodnotnejších značiek BrandZ sa spoločnosť Huawei umiestnila na 45. mieste. V porovnaní s rokom 2019 si čínsky výrobca technológií polepšil o 2 miesta. Celkovo sa sektor technológií stal lídrom hodnotenia už pätnásty rok za sebou.
S hodnotou značky 29,4 miliárd dolárov (takmer 26 miliárd Eur) a medziročným rastom na úrovni 9% sa technologický koncern Huawei umiestnil aj v rebríčku Top 20 najhodnotnejších technologických značiek. V skupine Top 50 je zároveň už piaty rok. Celkovo si svetové značky v porovnaní s minulým rokom polepšili takmer o 5,9 %, a to aj napriek globálnej pandémii koronavírusu. Súhrnná hodnota všetkých spoločností zaradených do analýzy BrandZ dosahuje 5 biliónov dolárov (4,4 biliónov Eur).
„Neustále inovácie sú hnacím motorom nášho úspechu. Len vďaka inováciám a prelomovým riešeniam poskytovaným partnerom a zákazníkom sa Huawei tento rok posunul o 2 miesta nahor,“ hovorí Tomáš Kolder, PR manažér podnikovej divízie Huawei. Minulý rok sa pre spoločnosť ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH