Budúcnosť počítačových hier a filmov: Super realistickí umelí herci
Minulý rok spoločnosť Epic Games predstavila novú platformu MetaHuman v Unreal Engine 5, ktorá vývojárom uľahčuje vytváranie postáv, tvárí a hláv so všetkými prvkami. Výsledkom sú realisticky simulované postavy, ktoré sú vhodné najmä do počítačových hier. Hoci postavy MetaHuman vyzerajú veľmi pekne, väčšina z nich trpí problémom „uncanny valley“, čo znamená, že aj veľmi malé detaily spôsobujú, že tvár stále pôsobí umelo. Na kanáli YouTube celsovfx sa však tvorca pokúsil tento problém vyriešiť a možno povedať, že výsledok vyzerá naozaj presvedčivo.
V tomto prípade všetko funguje v reálnom čase a na videu môžete vidieť nahradenie pôvodnej tváre MetaHuman, na ktorú umelá inteligencia DeepFaceLiv ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH