CRM riešenia prispôsobené potrebám firmy
ŠPECIÁLNY PROJEKT
Pojem CRM zahrňuje riešenia na riadenie vzťahov firiem so zákazníkmi, počnúc riadením predaja a plánovaním obchodných príležitostí cez marketingovú automatizáciu až po zákaznícky servis. Hlavnou úlohou CRM systému na pozadí týchto činností je zhromažďovanie, analyzovanie a efektívna práca s informáciami o zákazníkoch pre rast biznisu. Tieto údaje sa dajú použiť nielen na podporu dôležitých rozhodovacích procesov, ale aj na predikciu predpokladaného vývoja spoločnosti.
Aj napriek tomu, že budovanie vzťahov so zákazníkmi s podporou CRM riešenia patrí do pôsobnosti predovšetkým veľkých či stredných spoločností, čoraz viac sa táto téma dostáva aj do hľadáčika menších firiem. Tie uprednostňujú tzv. out-of-the-box systémy, ktoré sa prispôsobujú procesom spoločnosti v čo najmenšej miere a predstavujú finančne dostupnejšie riešenie. Široká škála plánov v závislosti od požadovaných funkcionalít či počtu používateľov umožňuje potenciálny rast spoločností bez ohľadu na ich veľ ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH