Canon prichádza s novou celoeurópskou kampaňou 'Live for the story'
Spoločnosť Canon, líder v oblasti digitálneho spracovania obrazu, dnes odštartovala komunikačnú kampaň s názvom 'Live for the story'. Nová propagácia značky Canon prebehne celou Európou. Cieli na všetkých priaznivcov fotografovania a chce sa viac priblížiť mladšej generácii prostredníctvom rozprávania ich vlastných príbehov. ‘Live for the story’ povzbudzuje ľudí k tomu, aby vo svojich každodenných životoch vyhľadávali unikátne okamihy, bez ohľadu na to, kde sa aktuálne nachádzajú alebo čo práve robia.
360° kampaň bola navrhnutá londýnskymi agentúrami VCCP a PHD a európsky zákazník na ňu narazí v televíznom vysielaní, v kine, na uliciach, v maloobchode, a predovšetkým v online svete. V Českej republike a na Slovensku je za implementáciu kampane zodpovedná agentúra Emperium a pilierom lokálnej komunikácie sú predovšetkým sociálne siete a eventy, vrátane spolupráce s lokálnymi ambasádormi a influencermi.
„Zostať silným hráčom v oblasti, ktorá sa neustále mení a vyvíja, je veľmi vzrušuj ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH