CeBIT 2017: Digitálna transformácia biznisu
Veľtrh v Hannoveri je typické podujatie B2B (biznis to biznis), to však v žiadnom prípade neznamená, že by nebol atraktívny aj pre technologických nadšencov či študentov. Jeho cieľom sú inovácie a spolupráca v rámci globálneho biznisu. Ročník 2017 je zameraný na digitálnu transformáciu v zmysle „smart everything“. Väčšina z nás bude v blízkej budúcnosti bývať v inteligentných mestách, domoch a bytoch, budeme jazdiť v pripojených a neskôr aj v autonómnych autách. Pracovať budeme v digitálnych kanceláriách bez ohľadu, či to bude v sídle firmy, doma, alebo u zákazníka, jednoducho kdekoľvek. Len pre úplnosť, na rozdiel od prvých ročníkov CeBITu sa žiadne premiéry spotrebných noviniek nekonali, tieto úlohy už plnia veľtrhy IFA a MWC.
Partnerskou krajinou ročníka 2017 bolo Japonsko, ktoré na veľtrh vyslalo 120 vystavovateľov, medzi nimi aj niekoľko zaujímavých startupov. Na sprievodnej konferencii CeBITu vystúpilo zopár známych osobností, napríklad Michal Kosinski, Ray Kurzweil či Edward Sn ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH