Conrad Electronic využíva IBM Cloud na personalizované oslovenie zákazníkov
Popredný český on-line predajca elektroniky Conrad Electronic si vybral IBM Cloud na rýchle a efektívne riadenie na mieru prispôsobených marketingových Kampani. Vďaka riešeniu IBM Cloud zákazníkom poskytuje jedinečný obsah a lepšie s nimi komunikuje naprieč jednotlivými predajnými kanálmi.
Conrad Electronic má vo svojej ponuke viac ako 140 000 rôznych druhov výrobkov od domácich spotrebičov až po spotrebnú elektronikov. V spolupráci so spoločnosťou VIVmail.cz, partnerom IBM, sa Conrad Electronic rozhodol implementovať pokročilé riešenie pre automatizáciu marketingu a e-mailových kampaní IBM Cloud. Od zavedenia riešenia IBM Marketing Cloud sa okamžite začala veľmi pozitívne prejavovať návratnosť investícií.
Conrad Electronic Česká republika sa na základe toho rozhodol zvýšiť investície do e-mailového marketingu. Po dvoch mesiacoch firma spustila niekoľko automatizovaných kampaní uvítacieho procesu a pod. Všetky tieto kampane boli vysoko účinné pri získavaní nových zákazníkov.
Každý záka ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH