„MARKETING LIVE 2014“ - Konferencia, ktorá rozšíri obzory marketérom v prostredí online aj offline!
V poradí už 11. ročník konferencie MARKETING LIVE 2014 prinesie 9. apríla do Bratislavy skvelých rečníkov, špecialistov v oblasti online aj offline. Výber a kombinácia tém ponúkne zaujímavý pohľad a inšpiráciu pre tých, ktorí vedia: „Ako dôležité je myslieť v súvislostiach a (s)poznať svojich zákazníkov!"
Na konferenciu prijali pozvanie Benjamin Ruschin /AT/ generálny riaditeľ Vienna Digital /špecialista na digitálne riešenia/ a zakladateľ najväčšej rakúskej marketingovej komunity Marketing Natives.
Jakub Chmielniak /PL/, majiteľ celosvetovo uznávanej odevnej značky Mr. Gugu & Miss Go, ktorá si buduje silnú mediálnu podporu na sociálnych sieťach prezradí „ Ako dokáže obsah na sociálnej sieti vytvoriť alebo naopak zničiť značku?"Z UK pricestuje aj Kardi Sommerfield, ktorá spolupracovala so Shell, Goldfish, MBNA, Marsh a Global One Telco atď., v súčasnosti prednáša na Univerzite v Northampton. Vo svojej prednáške sa zameria na to ako dôležité je spoznanie svojich zákazníkov, ich potr ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH