Efektívne spracovanie faktúr v IFS Applications
Jednou z oblastí, ktorá vo výrobných podnikoch zostáva veľmi často neefektívna, je spracovanie dodávateľských faktúr. Typicky sa faktúry spracovávajú manuálne - v papierovej podobe s pripnutým sprievodným formulárom. Mesačné náklady na spracovanie prijatej dodávateľskej faktúry tak okrem platu účtovníka zahŕňajú náklady na zabezpečenie schvaľovacieho cyklu, náklady za oneskorené platby stratených faktúr, vr. nákladov na dohľadávanie faktúr na náhľad.
Faktúra prebehne firmou, sprievodný list sa doplní o podpisy a rozúčtovanie a následne založí. Tento proces je síce funkčný, ale niekedy sa faktúra môže stratiť či zostať u niekoho na stole pod inými dokumentami. Následne môžu hroziť niekedy aj výrazné sankcie za neskorú úhradu. Pritom existujú nástroje, ktoré dokážu tento postup zefektívniť.
V IFS Applications tieto úlohy plní modul Workflow dodávateľskej faktúry. Ten poskytuje podporu procesu na schválenie a rozúčtovanie faktúr a samozrejme uchováva faktúru (vrátane prípadných príloh) v ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH