CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Elektronická Poštová asistentka poradí, zistí aj názory na služby pošty

Tlačové správy
0
Stratégia „Pošta 2020“, ktorú predstavilo vedenie Slovenskej pošty v septembri 2018, sa zameriava nielen na zlepšenie hospodárenia spoločnosti, ale aj na modernizáciu služieb pre zákazníkov. Po možnosti platby kartou všetkých bánk na pobočkách, či mobilnej aplikácii prináša Slovenská pošta zákazníkom novinku v podobe elektronickej Poštovej asistentky. Prostredníctvom komunikácie s elektronickou Poštovou asistentkou, chatbotom, na internetových stránkach pošty, môžu zákazníci jednoducho získať odpovede na najčastejšie otázky, ale majú aj možnosť vyjadriť svoj názor na služby a produkty Slovenskej pošty.   Poštová asistentka Slovenskej pošty je modernou  a efektívnou službou pre zákazníkov. Vychádza v ústrety zákazníkom, ktorí potrebujú získať informáciu alebo poskytnúť spätnú väzbu rýchlo, v danom momente bez nutnosti vyhľadávania na internetovej stránke, telefonického kontaktu či osobnej návštevy pobočky. Poštová asistentka zároveň odbremeňuje zamestnancov pošty od operatívnej komunik ...

slovenská pošta

Všetky autorove články
chatbot posta komunikacia asistenka

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať