Elektronická Poštová asistentka poradí, zistí aj názory na služby pošty
Stratégia „Pošta 2020“, ktorú predstavilo vedenie Slovenskej pošty v septembri 2018, sa zameriava nielen na zlepšenie hospodárenia spoločnosti, ale aj na modernizáciu služieb pre zákazníkov. Po možnosti platby kartou všetkých bánk na pobočkách, či mobilnej aplikácii prináša Slovenská pošta zákazníkom novinku v podobe elektronickej Poštovej asistentky. Prostredníctvom komunikácie s elektronickou Poštovou asistentkou, chatbotom, na internetových stránkach pošty, môžu zákazníci jednoducho získať odpovede na najčastejšie otázky, ale majú aj možnosť vyjadriť svoj názor na služby a produkty Slovenskej pošty.
Poštová asistentka Slovenskej pošty je modernou a efektívnou službou pre zákazníkov. Vychádza v ústrety zákazníkom, ktorí potrebujú získať informáciu alebo poskytnúť spätnú väzbu rýchlo, v danom momente bez nutnosti vyhľadávania na internetovej stránke, telefonického kontaktu či osobnej návštevy pobočky. Poštová asistentka zároveň odbremeňuje zamestnancov pošty od operatívnej komunik ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH