Facebook využívajú dve tretiny slovenských manažérov
Najobľúbenejšou sociálnou sieťou medzi slovenskými manažérmi je Facebook. Podľa zistení aktuálneho prieskumu KPMG – Pulse of Economy 2016 ho využívajú takmer dve tretiny najvyšších predstaviteľov našich firiem. Slovenskí top manažéri však sociálnym sieťam príliš neholdujú. V priemere sú aktívni na jednej, maximálne dvoch.
Minuloročnou jednotkou medzi sociálnymi sieťami bol v prieskume KPMG LinkedIn, ktorý však svoju pozíciu neobhájil a klesol na druhé miesto. LinkedIn má aktuálne vo svete viac ako 106 miliónov aktívnych užívateľov a v súčasnosti ho využíva 44 % manažérov slovenských firiem. Je to pomerne výrazný, viac ako 20 %-ný pokles oproti minuloročnému prieskumu. Jedným z dôvodov môže byť nové rozhranie a pozmenená funkcionalita, ktorá je výsledkom akvizície LinkedIn-u spoločnosťou Microsoft v roku 2016.
„Zatiaľ čo Facebook je u nás stále vnímaný skôr ako voľnočasová sociálna sieť, aktivita na LinkedIne, i keď je v menšom rozsahu, naberá v kruhoch odbornej verejnosti na dôležito ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH