Facebooková alebo Gooogle reklama?
Dosah a hĺbka toho, ako internet ovplyvňuje marketing v podnikaní, je viditeľný a cítime ho všade. Metódy online inzercie prichádzajú s rôznymi analytickými nástrojmi, ktoré vám pomôžu pri meraní presných parametrov ich úspechu. Môžete ľahko zistiť, koľko potenciálnych zákazníkov alebo predajov získate priamo z on-line inzercie, alebo je možné sledovať aj ďalšie metriky, ako sú - kliknutia, zobrazenia, navštívené stránky a ďalšie.
Internetová reklama nám tak pomáha zistiť, čo funguje a naopak nie, alebo čo vedie k vyššie uvedeným zmenám. Umožňuje tiež vidieť, kde je váš cieľový trh a kde by ste mali v budúcnosti uprednostniť viac reklamných snáh a aktivít. Dokážete vďaka nej tiež zistiť, kde ľudia prestali venovať pozornosť reklame alebo opustili stránky, a čo je potrebné opraviť, aby ste získali viac konverzií. Musíte na to všetko ale vedieť využiť tie správne nástroje.
Sila sociálnej siete
Facebook zostáva stále jednou z najrozšírenejších spoločenských mediálnych platforiem. Má via ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH