Gemius zvíťazil vo výberovom konaní na dodávateľa oficiálneho merania návštevnosti internetu v ČR
Spoločnosť Gemius bola spolu s partnerom, agentúrou Mediaresearch, vybraná Sdružením pro internetovou reklamu (SPIR) ako dodávateľ ďalšej etapy oficiálneho merania návštevnosti internetu v ČR. Porazila tak svojho súpera, výskumnú agentúru TNS Aisa, ktorá odstúpila 2 dni pred oficiálnym vyhlásením výsledkov z takmer rok trvajúceho výberového konania.
Cieľom výskumu bude zmerať návštevnosť webových stránok, reklamných objektov na danej stránke, sledovanosť multimediálneho obsahu a mobilných a desktopových aplikácií a ďalej poskytovať sociodemografický profil návštevníkov jednotlivých webov. Zadávateľ výskumu má novo tiež možnosť využiť skrátenie termínu dodávky mesačných dát. Novinkou vo výskume bude využitie tzv. multiplatformného prístupu, ktorého účelom je získať dáta o návštevnosti internetu rozdelené podľa zariadenia, z ktorého užívateľ merané weby navštevuje (PC, smartphone, tablet, Smart TV). Spoločnosť Gemius aplikuje túto metodiku aj na ďalších trhoch, na ktorých pôsobí vo funkc ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH