HP predstavuje nové služby pre optimalizáciu kontaktných centier
Nové riešenia HP pomáhajú firmám zvýšiť spokojnosť zákazníkov a zvýšiť tržby zo služieb podpory
Divízia HP Enterprise Services predstavila nové služby pre klientské kontaktné centrá, vyvinuté na zvýšenie spokojnosti ich zákazníkov a získavanie nových trhových príležitostí vďaka vyššej efektivite prevádzky kontaktných centier.
Spôsoby, ktorými organizácie môžu uspokojiť požiadavky a dopyty svojich zákazníkov, sa v súčasnosti dynamicky vyvíjajú najmä vplyvom masového využívania sociálnych médií. Pre splnenie nových technologických nárokov a očakávaní zákazníkov organizácia musí upraviť svoje jestvujúce kontaktné centrá, aby zaistili najvhodnejšie podmienky pre ucelenú správu vzťahov so zákazníkmi (CRM) a zmysluplný a prehľadný zber dát.
Nové riešenia HP Transformation Services - Customer Engagement Management (CEM) organizáciám pomôžu uspokojiť kľúčové požiadavky ich zákazníkov naprieč všetkými komunikačnými kanálmi, vrátane smartfónov, sociálnych sietí, či e-mailu. Vďaka tomu organizáci ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH