CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Herný sektor

0
Virtuálna realita Oblasť herného hardvéru sa v najbližších rokoch bude uberať z veľkej časti smerom k VR. Vidíme trend zmenšovania okuliarov na VR, snahu eliminovať káblové prepojenia, zvýšiť komfort konštrukcie a medzitým sa isto bude zvyšovať aj kvalita zobrazenia, nielen rozlíšenie. Pokiaľ ide totiž o obraz generovaný počítačom, vo VR sme v podobnom štádiu, ako keď začínala 3D grafika na čipoch 3Dfx Voodoo. Čas ukáže, či bude úspešnejšia mobilná VR, ktorá využíva smartfóny ako svoju hlavnú súčasť, prenosné riešenia obsahujúce vysokovýkonné komponenty VR Ready, ako batoh VR One od MSI, alebo budúcnosť bude patriť ľahkým headsetom s hmotnosťou a tvarom bežných okuliarov bezdrôtovo spojených s výkonným stolovým PC. Najpravdepodobnejšia je posledná menovaná možnosť. Ak sa tak stane, je možné, že klasické hry a herné monitory budú spoločne v ohrození. Výrazne k tomu môže prispieť aj ostatný hardvér prehlbujúci zážitok z virtuality, ako napríklad platforma Virtuix Omni či haptické rukav ...

Peter Vnuk

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať