Virtuálna realita
Skôr než sa pokúsime predpovedať, ako sa bude vyvíjať virtuálna realita v tomto roku, ohliadnime sa dozadu a pripomeňme si, čo médiá v tejto oblasti predpovedali na rok 2017. Niektoré nešetrili nadšením, iné skepsou, väčšina predpovedí bola typu „mierny pokrok“. Napríklad:
„V tomto odvetví je očakávaná mimoriadna rivalita. Oculus, Sony, HTC a mnohí ďalší oznámili komerčné využitie svojich riešení. Okuliare schopné sprostredkovať zážitok z virtuálnej reality by ako horúce novinky mali byť dostupné už za menej ako 500 eur. Najdôležitejší zo všetkého však bude obsah, ktorý spraví z virtuálnej reality lákavú komoditu. Prakticky všetky veľké vývojárske firmy, herné i filmové štúdiá už do tvorby obsahu investovali a hľadajú cestu, ako sa na novom trhu presadiť. Už v budúcom roku sa tak môžeme tešiť napríklad na hry, filmy či rôzne náučné aplikácie.“ (Reuters)
S odstupom jedného roka môžeme bilancovať a hodnotiť. Spočiatku to vyzeralo na veľký rozmach, pripomeňme napríklad slová šéfa Facebo ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH