IAB Europe AdEx Benchmark 2013 sumárna správa odhaľuje robustný nárast digital reklamy naprieč Európou.
Rast výdavkov do digitálnej reklamy je ťahaný inováciami v mobilnej a video reklame a programmatic obchodovaním. Rozvíjajúce sa trhy pokračujú vo zvyšovaní ich podielu na total media výdavkoch.
IAB Europe, v spolupráci s IHS Technology, vydala AdEx Benchmark 2013 Report - správu, ktorá hodnotí stav európskeho online reklamného trhu.
Správa je komplexným pohľadom na výdavky v online reklame naprieč Európou, ktoré naberajú na dôležitosti, vzhľadom na vývoj digitálneho biznisu, formovania digitálnej politiky, silnejúcej pan-regionálnej povahy digitálnych investícií a zasadenia Európskych trhov do širšieho globálneho rámca. Táto správa je odpoveďou na súčasné potreby a výzvy v digital odvetví. Od svojho vzniku v roku 2006, sa počet krajín, ktoré sú jej súčasťou zdvojnásobil, rozopoznávajúc dôležitosť úlohy, ktorú má.
V tomto roku správa poukazuje na rast online reklamy o 11.9%, na trhovú hodnotu 27.3 mld Eur, pričom to nie sú to len rozvíjajúce sa trhy, ktoré ťahajú tento rast. Vyspelé trh ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH