CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

IAB Europe AdEx Benchmark 2013 sumárna správa odhaľuje robustný nárast digital reklamy naprieč Európou.

Tlačové správy
0
Rast výdavkov do digitálnej reklamy je ťahaný inováciami v mobilnej a video reklame a programmatic obchodovaním. Rozvíjajúce sa trhy pokračujú vo zvyšovaní ich podielu na total media výdavkoch. IAB Europe, v spolupráci s IHS Technology, vydala AdEx Benchmark 2013 Report - správu, ktorá hodnotí stav európskeho online reklamného trhu. Správa je komplexným pohľadom na výdavky v online reklame naprieč Európou, ktoré naberajú na dôležitosti, vzhľadom na vývoj digitálneho biznisu, formovania digitálnej politiky, silnejúcej pan-regionálnej povahy digitálnych investícií a zasadenia Európskych trhov do širšieho globálneho rámca. Táto správa je odpoveďou na súčasné potreby a výzvy v digital odvetví. Od svojho vzniku v roku 2006, sa počet krajín, ktoré sú jej súčasťou zdvojnásobil, rozopoznávajúc dôležitosť úlohy, ktorú má. V tomto roku správa poukazuje na rast online reklamy o 11.9%, na trhovú hodnotu 27.3 mld Eur, pričom to nie sú to len rozvíjajúce sa trhy, ktoré ťahajú tento rast. Vyspelé trh ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať